سه شنبه ٢٥ آذر ١٣٩٩ :: ١١:٥٣

کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر کشور توسط شرکت دکتر جهانگیر

کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر کشور توسط شرکت دکتر جهانگیر

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان به نقل از پایگاه خبری اقتصاد لرستان: شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر بر اساس انتخاب ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت کشور در سال ۹۹ موفق به کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی کشو شد.

شرکت داروسازی دکتر جهانگیر از جمله واحدهای باسابقه، علمی و فناور کشور و استان لرستان می باشد که توانسته است در گذر سال ها تولید باکیفیت و به روز، بخش قابل توجهی از نیازهای محصولات آرایشی و بهداشتی کشور در حوزه پوست ، مو و دهان و دندان را به خوبی تامین نماید

.

پس از فعالیت  پارک های علم و فناوری لرستان، واحد تحقیق و توسعه این شرکت  عضو پارک لرستان شد. که با تشکیل تیم تحقیق و توسعه متشکل از نیروهای علمی، جوان و بومی به ارایه تحقیقات و پژوهش های بنیادی در حوزه گیاهان دارویی و مواد طبیعی پرداخت و تولیدات متنوعی را وارد بازار نمود.

این شرکت در طی سالهای اخیر عناوین و افتخارات بزرگ ملی و استانی را کسب نموده است. دکتر سیامک بیرانوند مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در این زمینه گفت: فرآیند ارزیابی شرکتها شامل چند بخش مجزا از جمله بررسی اثرات تحقیق و توسعه در میزان فروش ،اصلاح فرآیندها ، بهره وری ، چشم انداز راهبردی شرکت و تاثیر تحقیق و توسعه در عملکرد سایر بخش های مجموعه بود.

دکتر بیرانوند گفت: نیروهای بخش تحقیق و توسعه این شرکت از نیروهای خلاق ، پژوهشگر، ایده پرداز و تحصیلکرده دانشگاهی بوده و با تلاش و همیت شبانه روزی در کنار توسعه تحقیقات کاربردی، توانسته است این عنوان را در سال جهش تولید به خود اختصاص دهد

.

مراسم معرفی این شرکت به صورت ویدیو کنفرانس پیش از ظهر روز دوشنبه بیست و چهارم آذر ماه ۹۹ با سخنرانی دکتر ادریس پیرصاحب، دکتر یحیی جافریان عضو هیات مدیره انجمن مهندسی ایران، مهندس احسان ثقفی مسول کانون مهندسین ایران ، مهندس معصومی از اعضای انجمن تحقیق و توسعه وزارت صمت ، مهندس خالقی از خانه صمت ایران و برگزار شد.

گفتنی است شرکت داروسازی بهد اشتی دکتر جهانگیر با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه گیاهان دارویی و مواد طبیعی محصولات خود را با سه برند پرمون ، هربکس و پرونایس روانه بازارهای داخلی و خارجی نموده و فرصت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA