با استقرار زیرساخت متناسب با تجارت الکترونیک برای فروشندگان امکان مدیریت محصولات، سبد خرید، امکان اتصال به درگاه پرداخت، مدیریت سفارشات این امر به وجود می آید؛ فروشندگانی که به صورت معمولی به فعالیت خود می پردازند امکان استفاده از امکانات یاد شده را در بستر شبکه های اجتماعی به دست می آورند.
-تسریع فرایند فروش کالا برای فروشندههای اینترنتی در شبکههای اجتماعی
- ارایه راهکارهای ارزان برای استفادهی تمامی فروشندگان در زمینه تجارت الکترونیک
- فراهمآوری ساز و کارهای عملیات خرید و فروش در بستر شبکههای اجتماعی پیامرسان
- ارایه مدیریت دقیق و منظم برای فروشندگان در ارایه کالا و کنترل سفارشها