چهارشنبه ١٧ خرداد ١٤٠٢ :: ١٢:١٣

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان؛ فرهاد نامداری گفت: صبح امروز (چهارشنبه 17 خردادماه) کارگاه آموزشی «مدیریت ارتباط با مشتری» با تدریس سمیرا دالوندی رئیس اداره خدمات فنی و بازاریابی در سالن اجتماعات این پارک برگزار شد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان تشریح کرد: این پارک به منظور ترویج کتابخوانی و مشارکت کارکنان در توانمندسازی خود در راستای ارائه خدمات بهینه به واحدهای فناور، مجموعه ای از کارگاه های آموزشی مختلف را برنامه ریزی کرده که هر دو هفته یکبار، یک کارگاه به صورت داوطلبانه توسط یکی از کارکنان برگزار می شود.

وی افزود: امروز سومین کارگاه تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد و در پایان کارکنان پارک با تعاریف و اهداف CRM، دلایل استفاده از CRM، مزایای CRM، موارد ارتباط خوب با مشتری، عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری و مواردی که باید در ارتباط با مشتری رعایت شود، آشنا شدند.

نامداری اظهار کرد: پیشتر نیز کارگاه های آموزشی 24 گام برای راه اندازی کسب و کار توسط خانم معصومه فرامرزیان و دوره آشنایی با قوانین چک و سفته توسط آقای جمشید دولتشاه برگزار شده است.